GPS Tracking
Software
Simply locate, manage, and secure – anytime, anywhere
When you purchase a GPS tracker from us, you manage it via the Finder Portal. You can easily locate and manage one or multiple trackers, all in one place. Watch the video to see how it works:
More than just an app, the FINDER Portal provides all the tools you need for efficient GPS tracking – live location, route history, smart alerts, and central device management, accessible on any device worldwide.
Current locations of all your GPS trackers at any time - whether car, motorcycle, bicycle or other devices
Trace past routes up to 365 days back – with detailed analyses
Manage multiple GPS trackers in one place with a clear overview
Use the portal seamlessly on smartphone, tablet, or desktop
Instant notifications of movement, vibration, entering or leaving specified zones, and other events
Continuous improvements and new features based on customer feedback
Assign roles and permissions with ease – from Admin to basic User
Build tailored solutions – from fleet systems to smart home automation
With our trial access, you can explore all functions. A demo tracker records routes regularly, so you can experience the portal realistically
Download the FINDER Portal v2 app from the App Store or Google Play, or access it directly via your browser at www.finder-portal.com
Open the app or web version and click on
“Demo Account Login”
Start using the portal with the integrated demo tracker – no registration required
* Since multiple users share this access, we do not recommend enabling notifications permanently.
** You may choose whether to allow the app to access your device’s location. This does not affect the demo access or tracker functionality.
Simple, Flexible, and Available on All Devices
The FINDER Portal is designed for maximum flexibility – usable on desktop, smartphone, and tablet. Thanks to the multi-device function, it can be used on several devices simultaneously, ideal for sharing with family, friends, or colleagues. With support for 9 languages, it is especially user-friendly and globally accessible.
See for yourself what others are saying!
Software Made in Europe
Your privacy is always our top priority. All data is stored securely on a European server managed under German law. User profiles are never created from your data, nor is it shared with third parties. Your data belongs only to you.
All transmitted data is fully encrypted to protect your personal information and location data
With PAJ GPS, you are protected from data leaks thanks to continuous updates that address new threats and enhance system security
We adhere to strict regulations and employ robust security measures to ensure your data is handled responsibly and safely
in more than 30 countries worldwide.
Choose the perfect tracker for your needs.
Choose a plan that flexibly adapts the duration and features to your needs. The subscription is part of the complete GPS solution.
Sign in to the app and start tracking immediately.
and Start Immediately
Start tracking today! Visit finder-portal.com or download the app directly from your preferred app store
Wir haben die Antworten
Probleme mit Ihrer Bestellung?
Unser Kundenservice steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihnen bei etwaigen Problemen zu helfen.
Kontaktieren Sie uns per E-Mail:
Allgemeine Anfragen: info@paj-gps.de
Support-Anfragen: support@paj-gps.de
Telefonisch erreichbar:
Montag – Donnerstag: 09:00 – 16:00 Uhr
Freitag: 08:00 – 14:00 Uhr
(ausgenommen gesetzliche Feiertage)
Telefon: +49 (0) 2292 39 499 59
WhatsApp: +49 176 5781 0417
Bestellungen über paj-gps.de:
Wenn Sie über unseren Online-Shop auf www.paj-gps.de bestellt haben, erhalten Sie Ihre Rechnung an die E-Mail-Adresse, die Sie bei der Bestellung angegeben haben. Sollten Sie die Rechnung nicht erhalten haben oder eine weitere Kopie benötigen, kontaktieren Sie uns bitte. Wir senden Ihnen dann eine Rechnung im PDF-Format per E-Mail zu.
Bestellungen über Amazon:
Wenn Sie einen Artikel bei uns über Amazon bestellt haben, erhalten Sie die Rechnung automatisch innerhalb der ersten Woche des Folgemonats an Ihr Amazon-E-Mail-Postfach. Die Rechnung ist selbstverständlich auf Ihr Bestelldatum ausgestellt, und Sie erfüllen alle eventuellen umsatzsteuerlichen Pflichten.
Weitere Plattformen oder Verkäufer:
Wenn Sie Ihren FINDER über eine andere Plattform oder von einem anderen Verkäufer erworben haben, wenden Sie sich bitte direkt an Ihren Verkäufer. Dieser kann Ihnen am schnellsten weiterhelfen.
Ja, Sie erhalten eine Bestätigung, sobald Ihre Vorkassebestellung versendet wird. Sobald wir Ihren Geldeingang verzeichnen können, werden wir Ihre Bestellung verschicken. Sie werden dann eine Benachrichtigung per DHL erhalten.
Nein, eine Registrierung im Online-Shop ist nicht erforderlich, um eine Bestellung aufzugeben. Sie haben die Möglichkeit, als Gast zu bestellen. Geben Sie einfach die benötigten Daten während des Bestellvorgangs ein.
Zahlungsmöglichkeiten in unserem Online-Shop:
– Vorauszahlung / Banküberweisung
– Kreditkarte
– Amazon Pay
– Google Pay
– PayPal
Hier haben wir die Informationen noch einmal für Sie zusammengefasst: Zahlungsmöglichkeiten bei PAJ. Zahlungsmöglichkeiten für die Lizenz im FINDER Portal:
– Amazon Pay
– PayPal
– Kreditkarte
Falls keine der oben genannten Zahlungsmöglichkeiten für Sie möglich sind, können Sie eine jährliche Lizenz auch in Form einer Rechnung überweisen. Bitte wenden Sie sich dazu an unseren Kundenservice.
Sie finden alle unsere Artikel in unserem Shop. Nebst unseren Geräten können Sie auch Zubehörartikel erwerben. Benötigen Sie eine Beratung? Schauen Sie gerne mal auf unserer Kaufberater Seite vorbei oder kontaktieren Sie uns persönlich.